fredag den 26. december 2014

Geletryk

I dag fik jeg endelig tid til at lege med min Gelliplate.

Fik ny inspiration på Youtube af Gerda Lipski, så det var bare at komme i gang nu hvor dagen ikke bød på gæster.
Det nye for mig var, at arbejde i mange lag - rigtig mange lag. Det var også nyt at lægge ting på pladen, og at lade dem ligge under tryk. 
Tidligere har jeg lavet aftryk af forskellige genstande i malinglaget, og så lagt papiret på til tryk, for derefter at printe oven på.

Jeg synes ikke trykkene er færdige endnu - der mangler noget. Men hvad?

Jeg har selv en ide om silhouetter af menneskekroppen eller et serigrafiske tryk - hvad foreslår du?

Nu er jeg spændt på, om disse tryk ender i bunken af ikke-færdiggjorte tryk eller om jeg kommer videre med dem. Kommer jeg videre, skal jeg nok vise dem her på siden.

Alle tryk er 30x30 cm. Billederne er taget med iPad - desværre ikke i dagslys.

Fortsat god jul.

Inken


Ingen kommentarer:

Send en kommentar