søndag den 31. marts 2013

Keep moving


Er havnet i en rigtig træls situation. Fra i morgen må jeg, og rigtig mange andre lærere, ikke gå på arbejde, og jeg må heller ikke forberede mig.

Er midlertidig "fyret" pga lock out.

Ingen løn - ingen slik og ingen gode sager. Ved faktisk ikke, om jeg må tage andet arbejde midlertidt, hvis det var muligt.

Heldigvis har jeg photoshop elements at lege med. Jeg øver mig stadig, og bliver klogere for hver gang.

Var i gang med at lave serigrafirammer i går. Desværre fik jeg ikke belyst længe nok, så jeg må starte helt forfra med at sætte nyt væv på rammerne, påføre fotoemulsion, tørre, for derefter at belyse igen.

Havde ellers lavet nogle gode grafiske motiver, som jeg ville have trykt på pudervår. Måske er det det, jeg skal bruge de næste dage på - når jeg altså ikke skal ud og være solidarisk med mine "kolleger".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar