tirsdag den 19. februar 2013

Rullevogn fra Ikea med 30 spande

 
Ærligt - jeg elsker Ikea - jeg kan faktisk ikke leve uden Ikea.
 
Købte for nogle måneder siden en fantastisk vogn med 3 kurve. Lige hvad jeg kunne brugt til al min maling.
 
Så var jeg jo lige i Ikea, både lørdag og søndag. Her så jeg fine spande, til 3 kr. stykket, pynte kanten på den øverste kurv. Ikea kunne styre sig, men jeg har regnet ud, at der faktisk kan være 10 uundværlige spande rundt om en kurv - og da der er 3 kurve, kan vognen rumme 30 spande.
 
Tænk hvor meget man kan opbevare deri. Lige noget jeg kunne bruge i min klasse sammen med alt det andet LORT jeg har samlet sammen.
 
Var forresten lige en tur hos Louis Nielsen i dag - og hvad kom jeg hjem med? En hel pose bobbelplast.
 
Hvornår lærer jeg at begrænse mig?
 
 

 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar