mandag den 8. juli 2013

Photoshop

Er konstant på jagt efter motiver til serigrafitryk.
De to sidste er en fed edderkop, som havde lavet et stort spind foran mit køkkenvindue. Desværre kunne min søn og hans venner ikke lade den leve i fred, idet de gav den godt med vand, da jeg ikke var hjemme - dumme drenge!
Korncirklen, eller rettere rapscirklen, består af en enkelt gren fra en rapsplante på skansen, som jeg har kopieret otte gange og har sat sammen til en cirkel.
Indtil videre findes disse kun i computeren, men jeg tror de skal over på en serigrafiramme, så jeg kan trykke min egen dug eller mit eget sengetøj.
Fortsat god ferie til jer der ude.



4 kommentarer:

  1. Hvor er den fin den raps-cirkel!!! har planer om at fange dig på tlf her i ferien engang så jeg kan blive lokgere....nyd solen Inken

    SvarSlet
  2. Hej Inken...jeg lagde ellers en besked til dig den anden dag. Troede jeg :-) Prøver igen.... Ert helt vild med det du har fået ud af raps-billedet!!! Jeg har en skummel plan om at se om jeg kan fange dig på tlf engang i løbet af ferien....vil bare så gerne høre hvad det er du gør som IKKE kræver mørkekammer. Jeg vil bare så gerne lave nogle tryk... dine ser rigtig fine ud; helt skarpe. Håber du nyder sommeren Inken...

    SvarSlet
  3. Hej Kirsten og Anne-Mette
    Endelig lykkes det mig at komme ind og svare jer. Er på ferie uden netforbindelse. Nyder en uge ved Vesterhaven, og lige nu befinder jeg mig i Skagen. Kan varmt anbefales.
    Dejligt I kan lide mine billeder.
    Anne-Mette, du ringer bare. Du skal lige tænke på, at "trykkene" stadig kun findes i computeren - photoshop. De er endnu ikke kommet over på en serigrafiramme. Tror det er derfor de er så tydelige. Men lad os se, når de bliver til rigtige tryk.
    Fortsat god sommer til jer begge.
    Knus Inken

    SvarSlet